Pia Allerslev valgt ind i Danske Handicaporganisationers ledelse
01. november 2021

Pia Allerslev valgt ind i Danske Handicaporganisationers ledelse

I weekenden blev CP Danmarks landsformand, Pia Allerslev, valgt ind i forretningsudvalget i Danske Handicaporganisationer.

CP Danmarks landsformand, Pia Allerslev, blev i weekenden valgt ind i Danske Handicaporganisationers forretningsudvalg.

Det syv personer store udvalg blev valgt af paraplyorganisationens øverste myndighed, repræsentantskabet, på et møde i Kolding.

Pia Allerslev siger om valget:

I kraft af vores tætte og tillidsfulde relation til vores medlemmer i DH, håber jeg, at vi i fremtiden - i endnu højere grad - vil indtage rollen som en af de helt centrale civilsamfundsaktører, der kan komplimentere den offentlige velfærd. Det seneste halvandet år har vist os, at vi både kan skabe nyt og udrette mere, når myndigheder og civilsamfundsorganisationer arbejdere sammen - uden filter. Det skal vi bygge videre på til glæde for vores medlemmer, men også til glæde for samfundet, der vil få løst en velfærdsopgave, som professionelle har svært ved at løfte.