Sex, krop og CP - Spørg en sexolog

Starter:
Slutter:
Pris:
Medlem u. hjælper - 50,00 kr.
Medlem m. hjælper - 50,00 kr.
Ikke medlem u. hjælper - 150,00 kr.
Ikke medlem m. hjælper - 150,00 kr.
Pladser tilbage:
Tilmeldingsfrist

Sexolog Sofie Krogh ved en masse om kroppen, om sex og funktionsnedsættelser.

Så hvis du er ung og gerne vil vide noget mere og stille spørgsmål - så kom med til vores online møde. Du kan deltage uden kamera, dele dine tanker og spørge om alt.

Alle unge har ret til at få vejleding og viden om krop, køn, seksualitet, intimitet, kærlighed og parforhold. Uanset om man har en funktionsnedsættelse eller ej.

Mange unge oplever dog, at det kan være svært at finde nogen at snakke med det om.

Seksualundervisningen i skolen tager ofte afsæt i det man kan kalde en ”normal fysiske krop” eller måske det som mange forstår ved en normal krop. Det er der mange, ikke kun børn og unge med CP, der ikke kan spejle sig i. Sex, krop og seksualitet kan for mange være svært at tale om, men bare det at finde nogen at tale med, som også ved noget om CP, er en udfordring.

Vi har derfor allieret os med Sofie Krogh, som både er sexolog og arbejder i SUMH (Sammenslutningen af Unge med Handicap).

Sofie er vært på det online møde, hvor hun vil dele ud af sin viden og skabe rum til at man kan dele dele sine frustrationer og spørgsmål - som man helt sikkert ikke er alene om. Det er muligt at deltage uden kamera, og fx. skrive spørgsmål i chatten.

Kursusleder:

Stine Stenholt Nielsen

Undervisere:

Sofie Krogh

Målgruppe:

Unge ml. 15-25 år

Sted:

Pris:

Medlem u. hjælper - 50,00 kr.
Medlem m. hjælper - 50,00 kr.
Ikke medlem u. hjælper - 150,00 kr.
Ikke medlem m. hjælper - 150,00 kr.