Feriecenter Slettestrand

Ferie med frihed i Feriecenter Slettestrand.

Feriecenter Slettestrand - foto: Kristian SkjødtSlettestrand byder på almindelige ferielejligheder og -huse samt en række ferieboliger, der er specielt indrettet for gæster med handicap.

Disse handicaptilgængelige ferieboliger ligger alle i stueplan og, udover at der er godt med plads, er de også indrettet med bl.a. elevationsseng, loftlift samt handicaptoilet. Har du behov for yderligere hjælpemidler til opholdet, og gerne vil slippe for at tage dine egne med, tilbyder Slettestrand gratis udlån af hjælpemidler.

Som medlem af CP Danmark får du følgende rabatter:

- Ophold på 3-6 nætter: 15 % rabat
- Ophold på 7 eller flere nætter: 10 % rabat på ugeprisen

Feriecenter Slettestrand - foto: Kristian SkjødtDer er mulighed for tilkøb af halv- eller helpension til opholdet - rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud på huslejen.

Sådan booker du med rabat:

Du kan læse meget mere om Feriecenter Slettestrand samt finde en formular til at booke et ferieophold med rabat her: