Book feriehus på Hou Søsportscenter med rabat som medlem
22. november 2023

Book feriehus på Hou Søsportscenter med 25 % rabat som medlem

Booker du et feriehus på Hou Søsportscenter i de kommende måneder, får du det til en særdeles god pris.

Som medlem af CP Danmark kan du få hele 25 % rabat på et ferieophold på Hou Søsportscenter, hvis du booker et ledigt feriehus i enten december (2023), januar, februar, marts eller april 2024.

Om Hou Sportscenter:

Hou Søsportscenter tilbyder handicaptilgængelige feriehuse i Odder i første parket til strand og smuk natur. Alle huse er rummelige og er udstyret med diverse hjælpemidler og lift på badeværelset. Der er desuden senge, der kan indstilles elektrisk og køkkenbord og skabe kan hæves og sænkes. Omgivelserne er naturskønne og ligeledes tilgængelige. Der er blandt andet et asfalteret stisystem, som fører ned til en lang og bred badebro, hvor kørestolsbrugere trygt kan passere. Den er desuden udstyret med elevator og ramper.

Der er altså rigtig gode betingelser for at få et dejligt ophold.

Sådan får du rabat:

For at opnå rabat, skal du blot oplyse, at du er medlem af CP Danmark ved booking.

Ved at booke opholdet er du i øvrigt med til at støtte vores forening. Hou Søsportscenter donerer nemlig 150kr. til CP Danmark for hvert medlem, der lejer et feriehus.

Læs mere og book dit ophold på www.hou-seasport.com