Få en bisidder
29. januar 2024

Har du brug for en bisidder?

I CP Danmark har vi et bisidderkorps, der står klar til at hjælpe som et ekstra sæt ører, f.eks. til møder med kommunen.

Alle borgere har ret til at få en bisidder med til møder med en offentlig myndighed - og den mulighed vil vi kun anbefale dig at gøre brug af.

Som medlem af CP Danmark har du mulighed for at få en bisidder med helt gratis - fx. til møder med kommunen eller sundhedsvæsenet. Vores frivillige bisiddere har alle gennemført CP Danmarks bisidderuddannelse og kan bidrage med støtte og lyttende ører.

Har du brug for en bisidder? Så kontakt vores bisidderkoordinator Line Egelund på telefon: 92 15 78 74 mandag til fredag fra klokken 10.00-15.00. Du kan også sende en mail til: le@cpdanmark.dk

Vi har bedst mulighed for at hjælpe dig, hvis du kontakter os mindst 14 dage før dit møde. Du vil derefter blive ringet op, så vi kan få et overblik over sagens omfang, og vi vil derefter forsøge at finde en bisidder til dig.

Find mere information om vores bisidderordning her:
www.cpdanmark.dk/medlemstilbud/bisidderkorps