CP Magasinet INDBLIK

Som medlem af Spastikerforeningen får du tilsendt 'CP Magasinet INDBLIK'. Magasinet udkommer seks gange om året.

CP Magasinet INDBLIK

I oktober-udgaven kan du blandt andet læse om:

- Landsmødet og nyt navn til foreningen

- Tema om frihedsteknologi

- Fantastisk EM-debut til racerunnere

- Spændende projekt i Uganda

- Ny lov om ressourceforløb

- Nyt fra kursusfronten

Klik på magasinet for at læse det i PDF-udgave eller læs det online her: issuu.com

CP Magasinet INDBLIK 5 - 2018

Medlemsmagasin

CP Magasinet INDBLIK udkommer seks gange om året i et oplag på ca. 6.000 eksemplarer. Det er Spastikerforeningen, der står for det redaktionelle indhold, mens bureauet FL Reklame tegner annoncer til de seks udgivelser. Bladet udsendes til alle medlemmer og en række andre abonnenter og offentlige instanser.

Magasinet bliver også indlæst elektronisk på dvd. Er du medlem af Spastikerforeningen, har du mulighed for gratis at abonnere på lyd-udgaven. Ring til foreningens sekretariat på telefon 38 88 45 75.

Udgivelser i 2018:

1: 13. februar

2: 13. april

3: 15. juni

4: 14. august

5: 19. oktober

6: 14. december

Du kan finde tidligere numre af medlemsmagasinet her.

Distribution og regler

Bladet distribueres af PostNord som magasinpost og vil være modtageren i hænde cirka tre dage efter udgivelsestidspunktet.

Artikler i CP Magasinet INDBLIK står for forfatterens egen regning, ligesom de synspunkter, der gives udtryk for, ikke nødvendigvis deles af redaktionen eller Spastikerforeningen. Artikler, der er stærkt kompromitterende for tredjemand, optages ikke. Redaktionen forbeholder sig ret til at redigere og forkorte i uopfordrede indlæg samt evt. afvise indlæg.

Ønsker du at bidrage med artikler, debatindlæg eller gode idéer, så kontakt redaktør Frands Havaleschka på fh@spastik.dk

Abonnement

Hvis du vil abonnere på CP Magasinet INDBLIK, skal du kontakte sekretariatet på telefon 38 88 45 75 eller mail: spastik@spastik.dk – det koster 300 kroner om året. Du kan også melde dig ind i Spastikerforeningen for 250 kroner om året og derved modtage bladet gratis - samtidig får du mange andre medlemsfordele. Meld dig ind her: Bliv medlem

Annoncer

Annoncer til 'CP Magasinet INDBLIK' tegnes gennem samarbejdspartneren FL Reklame. Spastikerforeningen optager ikke annoncer fra politiske partier.

Annoncebestilling og forespørgsler om priser, produktion m.v., kontakt:
CP Magasinet INDBLIK/FL Reklame
Mail: info@cp-magasinet.dk

Læs tidligere udgaver af medlemsbladet

Årgang 2018       Nummer 1     Nummer 2     Nummer 3     Nummer 4       Årgang...

Læs mere ›