CP Magasinet INDBLIK

Som medlem af Spastikerforeningen får du tilsendt 'CP Magasinet INDBLIK'. Magasinet udkommer seks gange om året.

CP Magasinet INDBLIK

I magasinet kan du blandt andet læse om:

- Tema om seksualitet

- Vellykket ophold på Neurocenter Østerskoven

- Hyggelig sejlads

- Sag om BPA med lykkelig udgang

Klik på magasinet for at læse det i PDF-udgave.

Forsiden af CP Magasinet INDBLIK

Medlemsmagasin

CP Magasinet INDBLIK udkommer seks gange om året i et oplag på ca. 6.000 eksemplarer. Det er Spastikerforeningen, der står for det redaktionelle indhold, mens bureauet FL Reklame tegner annoncer til de seks udgivelser. Bladet udsendes til alle medlemmer og en række andre abonnenter og offentlige instanser.

Magasinet bliver også indlæst elektronisk på DVD. Er du medlem af Spastikerforeningen, har du mulighed for gratis at abonnere på lyd-udgaven. Ring til foreningens sekretariat på telefon 38 88 45 75.

Resterende udgivelser i 2017:

5: 13. oktober
6: 12. december

Du kan finde tidligere numre af medlemsmagasinet her.

Distribution og regler

Bladet distribueres af PostNord som magasinpost og vil være modtageren i hænde cirka tre dage efter udgivelsestidspunktet.

Artikler i CP Magasinet IINDBLIK står for forfatterens egen regning, ligesom de synspunkter, der gives udtryk for, ikke nødvendigvis deles af redaktionen eller Spastikerforeningen. Artikler, der er stærkt kompromitterende for tredjemand, optages ikke. Redaktionen forbeholder sig ret til at redigere og forkorte i uopfordrede indlæg samt evt. afvise indlæg.

Ønsker du at bidrage med artikler, debatindlæg eller gode idéer, så kontakt redaktør Frands Havaleschka på fh@spastik.dk

Abonnement

Hvis du vil abonnere på CP Magasinet INDBLIK, skal du kontakte sekretariatet på telefon 38 88 45 75 eller mail: spastik@spastik.dk – det koster 300 kroner om året. Du kan også melde dig ind i Spastikerforeningen for 250 kroner om året og derved modtage bladet gratis - samtidig får du mange andre medlemsfordele. Meld dig ind her: Bliv medlem

Annoncer

Annoncer til 'CP Magasinet INDBLIK' tegnes gennem samarbejdspartneren FL Reklame. Spastikerforeningen optager ikke annoncer fra politiske partier.

Annoncebestilling og forespørgsler om priser, produktion m.v., kontakt:
SPASTIKEREN/FL Reklame
Mail: info@spastikeren.dk