Hvad drømmer du om? Læs tema om drømme i CP INDBLIK
13. december 2021

Hvad drømmer du om? Læs tema om drømme i CP INDBLIK

December-nummeret af CP INDBLIK er klar. Glæd dig til et spændende tema om at drømme og læs om en af CP Danmarks store drømme, der er på vej til at gå i opfyldelse, nemlig et sundhedstilbud til voksne med cerebral parese.

Hvad drømmer du om? I den nye udgave af CP INDBLIK har vi fokus på mennesker med cerebral parese, der drømmer om noget i livet.

For eksempel Emilie W. Iversen, der drømmer at hjælpe andre som sygeplejerske, og Cath Borch Jensen, der generelt drømmer meget, for drømme giver hende energi og fokus i livet.

Du kan læse hele temaet om at drømme i CP INDBLIK, hvor landsformand Pia Allerslev også skriver om en stor drøm i sin leder.

Det er en drøm og et ønske, som CP Danmark har ventet længe på, men som nu er ved at blive til virkelighed: et systematisk, sammenhængende og tværfagligt sundhedstilbud til voksne med cerebral parese.

Med en historisk stor donation på 30 millioner kroner har Elsass Fonden i samarbejde med Region Midtjylland og Neurocenter Hammel med ét slag bragt os meget tættere på. Læs landsformandens leder i magasinet eller her: Gennembrud

I december-udgaven af CP INDBLIK kan du også læse om Helene Elsass Prisen, der skal uddeles for femte gang, et nyt projekt for voksne med CP, den politiske dagsorden, et træningsophold på Montebello, der åbnede verden for 28-årige Signe Vestergaard Borup, og endelig kan du høre om to mænd som først sent i livet er blevet opmærksom på senfølgerne af cerebral parese.

Du finder magasinet her: CP INDBLIK