Kærlighed i luften? Læs tema om dating
14. juni 2021

Kærlighed i luften? Læs tema om dating

Juni-udgaven af medlemsmagasinet CP INDBLIK har tema om dating, hvor du kan få et par gode råd, hvis du er på jagt efter kærligheden.

CP INDBLIK 3 - 21I juni-udgaven af medlemsmagasinet CP INDBLIK skriver landsformand Pia Allerslev leder om et svar fra Tilsynet, som vi har ventet 28 måneder på – og som ovenikøbet er helt utilfredsstillende.

Du kan læse lederen her: Endeligt svar fra Tilsynet – efter 28 måneders ventetid

Temaet er i denne udgave om dating og jagten på den store kærlighed, som sexolog Asgerbo Persson grundlæggende beskriver.

Mød blandt andet en kvinde med CP, der har været på mange dates, men desværre uden det store resultat – udover gratis kaffe. Og få gode råd til at date fra den erfarne dater, CP Ungs formand Frederik Walter Olsen.

I magasinet kan du også læse om ægteskabet mellem to af foreningens kredse, muligheden for tilskud til fodbehandling, vores opsøgende indsats med sociale aktiviteter, RaceRunners Cup – nu for børn – og god effekt af aktiviteter for voksne med svær CP.

CP-TV fortsætter efter sommerferien med det nye talenthold – læs mere om det i magasinet og find alle udgaver af CP-TV på CP Danmarks YouTube-kanal.

Du finder juni-udgaven af CP INDBLIK her.