Her er alle vores aktiviteter

Her kan du se alle Spastikerforeningens aktiviteter for foreningens medlemmer - både på landsplan og lokalt. Hvis du er i tvivl om, hvilken lokalkreds du tilhører, så kig på Danmarkskortet her

26. maj - Familietur i Odense Zoo

Kreds Fyn: Kredsen tager i Odense Zoo.

29. maj - Foredrag af psykolog Birthe Jarlfeldt

Kreds Nordvestsjælland: Foredrag om at få et handicappet barn i familien.

31. maj - Walk and talk - pårørende går en tur om Damhussøen

Kreds Københavns Omegn og Kreds Nordsjælland: Pårørende går en tur sammen.

2. juni - Tag på Skive Festival

Flere kredse står et unikt tilbud om en skøn dag på Skive Festival.

2. juni - Ta' med bussen til Skive Festival

Kreds Sydvestjylland: Kredsen arrangerer bustur til Skive Festivalen.

2. juni - Kom med i Zoo i Nykøbing Falster

Kreds Storstrøm: Kredsen tager i Zoo.

3. juni - Vi lægger dyrene i seng i zoo

Kreds Roskilde: Kredsen tager i Københavns Zoo.

8.-10. juni - Familieweekend på Slettestrand

Kreds Nordøstjylland: Kredsen tager på weekend til Slettestrand.

9. juni - Walk and talk - pårørende går en tur i Fredensborg

Kreds Københavns Omegn og Kreds Nordsjælland: Pårørende går en tur sammen.

15. juni - CP Ung inviterer til Fed Fredag med Carpark North

CP Ung lover, at det bliver en god aften med masser af mulighed for at synge med på de kendte sange, hygge med vennerne og forhåbentlig få en god sommeraften til tonerne af Carpark North. Arrangementet finder sted: Fredag d. 15. juni 2018 Tivoli FrihedenSkovbrynet 5, 8000 Aarhus Vi mødes kl. 17.30 ved hovedindgangen og går ind i samlet flok. Koncerten starter kl. 20.00, så der skulle være rig mulighed for at få en god plads, købe drikkevarer og måske spise lidt let mad med de andre deltagere, inden koncerten starter. (Eventuel forplejning er IKKE inkluderet i arrangementets pris.) Det koster 100 kr. at deltage i arrangementet. Prisen gælder for dig og eventuelt hjælper eller ledsager. Har du behov for mere end én hjælper/ledsager, betaler du for de eventuelt ekstra ledsagere/hjælpere (Det koster 100 kr. pr. ekstra ledsager/hjælper). Hvis du har DH Ledsagekort, bedes du medbringe dette til arrangementet, tak! Hvis du har sæsonkort til Tivoli Friheden, skal du medbringe dette. Hvis du har sæsonkort og medbringer dette, er arrangementet gratis for dig og din hjælper/ledsager. Hvis du har behov for mere end én hjælper/ledsager, skal du stadig betale 100 kr. for denne, da man kun kan få én hjælper/ledsager gratis med på ens sæsonkort. Du skal huske at oplyse ved din tilmelding, om du har sæsonkort til Tivoli Friheden. Af hensyn til køb af billetter bedes du tilmelde dig og eventuelt hjælper eller ledsager via dette link: Tilmelding - tilmelding sker efter ”først til mølle”-princippet, da vi kun har plads til 15 deltagere ved dette arrangement! Deltagerbetalingen bedes ske ved, at pengene bedes indbetalt på én af følgende måder: Kontooverførsel: Reg.nr.: 2191 - Kontonr.: 0128390022 eller MobilePay: 30 57 46 37 HUSK at skrive dit navn efterfulgt af CP Ung på indbetalingen (Navn, CP Ung), så vi kan se, hvem der har betalt. Arrangementet er forbeholdt medlemmer af CP Ung, og tilmelding skal ske senest søndag d. 10. juni 2018. Din tilmelding er først registeret, når du har modtaget en bekræftelse på mail fra CP Ung. Eventuelle spørgsmål til arrangementet kan rettes til info@cpung.dk eller til Julie Morell Jensen på telefon 51 16 80 46. Vi glæder os til at dig/jer til en festlig aften i Friheden. CP Ung

16. juni - Tur til Odense Zoo

Kreds Sønderjylland: Kredsen kigger på dyr i Odense Zoo.

22. juni - Revy i Nykøbing Falster

Kreds Storstrøm: Kredstur i revyen.

7. juli - Varde Sommerspil

Kreds Sydvestjylland: Kredsen tager til Varde Sommerspil og ser Chaplin The Musical.

15. august - Rally på Padborg Park

Kreds Sønderjylland: Kredsen tager til rally i Padborg.

28.-30. september - Landsmøde

Spastikerforeningen holder landsmøde på Egmont Højskolen.

24. november - Hovedbestyrelsesmøde

Spastikerforeningens hovedbestyrelse holder møde.

30. november - Julefrokost i Sønderjylland

Kreds Sønderjylland: Kredsen holder julefrokost.