Stort tema om hjemmetræning
14. december 2020

Stort tema om hjemmetræning

Årets sidste udgave af CP INDBLIK byder på et stort tema om hjemmetræning, hvor du kan møde flere familier, der har kastet sig over denne mulighed for deres børn.

CP INDBLIK 6 - 2020I det nye CP INDBLIK skriver landsformand Pia Allerslev leder om året med corona. Hun skriver blandt andet:

De virkelige udfordringer er dem, vores medlemmer har måttet tåle: besøgsrestriktioner, frakendelse af nødvendig hjælp, stop for fysioterapi og anden træning, frygten for at blive alvorlig syg, utryghed og isolation. For rigtig mange mennesker med cerebral parese har 2020 været et trist år præget af afsavn og fravær.

Du kan læse hele lederen i magasinet eller på cpdanmark.dk

I CP INDBLIK kan du også læse et stort tema om hjemmetræning, som nogle forældre vælger til deres barn med CP. Mød flere familier og bliv klogere på de forskellige træningsmetoder.

Du kan også læse om foreningens digitale fødselsdagsfejring (du kan se særudgaven af CP-TV på YouTube), muligheden for at blive støttemedlem, et nyt forskningsprojekt og endelig om velsmagende måltider til mennesker, der har udfordringer med at tygge og synke.

Du finder magasinet her: CP INDBLIK