Stem på den bedste corona-fortælling
09. september 2020

Stem på den bedste corona-fortælling

Dommerkomitéen har udvalgt tre gode bud på en fortælling om corona i Elsass Fonden og CP Danmarks konkurrence. Se de tre bud, og stem på din favorit.

DommerkomitéHvordan har du oplevet coronakrisen? Har den ændret din hverdag? Måske endda dit liv?

Sådan lød startskuddet til Elsass Fonden og CP Danmarks konkurrence ’Fortællinger om livet med CP i en coronatid’, hvor alle med cerebral parese kunne deltage med deres egen fortælling.

Ved deadline den 28. august var der kommet 27 kreative, alsidige og tankevækkende bidrag.

Derfor har dommerkomitéen, der består af Olivia Dahl Nielsen, der har CP og er sociologistuderende, Sigrid Stilling Netteberg, der har CP, er kandidat i socialvidenskab og kommunikation og ansat hos DUOS, Peter Lindegaard, direktør i Elsass Fonden, og Mogens Wiederholt, direktør i CP Danmark, været på en spændende udfordring med at udvælge tre gode bud, der nu skal til afstemning.

Dommerne har valgt en tekst, en avis og en video, og nu er det op til alle interesserede at nærstudere bidragene og give sin stemme på det bedste bidrag.

Du kan stemme her: Elsass Fondens website – klik ind og vær med til at afgøre, hvem der skal løbe med præmien på 5.000 kroner.

Afstemningen lukker den 24. september klokken 15 og afsløres senere ved et arrangement i Elsass Fonden.