Den gode oplevelse - i fællesskab med andre
28. juni 2023

Den gode oplevelse - i fællesskab med andre

Der er lagt op til sjove aktiviteter, hygge og samvær, når Bevica Fonden og Vanførefonden igen i år tilbyder to gratis familie-weekender.

Økonomien fra de to fonde har nemlig gjort det muligt, at børn med handicap, deres forældre og søskende også i år kan nyde en familie-weekend sammen. Endda gratis.

I år går turen til Feriecenter Slettestrand, hvor der til familierne er reserveret handicaptilgængelige lejligheder med bl.a. loftlift.

Tæt på Vesterhavet

Deltagerne får mulighed for at komme tæt på Vesterhavet, nyde den tilgængelige svømmehal, køreture med hestevogn - også for kørestolsbrugere - bage pandekager og nyde de mange faciliteter på den store legeplads, samt ikke mindst udforske den smukke natur tæt ved Svinkløv Badehotel og opleve hyggen med de andre familier.

Der venter kort og godt en rigtig dejlig weekend med gode oplevelser og masser af muligheder for at få ’ladt batterierne’ op til de hjemlige udfordringer. Der er noget for både børn og voksne, desuden er Feriecenter Slettestrand kendt for den gode mad og den udsøgte forkælelse af sine gæster. Det eneste familierne skal tænke på er at nyde opholdet.

Der tilbydes ophold i to forskellige weekender: Den 20.-22. oktober eller den 3.-5. november.

Sådan byder du ind

Hvis du vil lægge billet ind på et ophold, så skal en tilmelding sendes til kontaktperson Camilla Lund på mail:
camilla@danskhandicapforbund.dk – oplys hvor mange I er i familien, alder på børnene og hvilken weekend I ønsker.

Der er plads til et begrænset antal familier, så hurtig tilmelding tilrådes.

Kort om:

Familie-weekenderne finder i år sted på Feriecenter Slettestrand, Slettestrandvej 140, 9690 Fjerritslev, der er kendt som et supertilgængeligt og hyggeligt feriested.

Sidste år var rammerne Egmont Højskolen og Hou Søsportscenter. Pladserne blev hurtigt fyldt op, primært af medlemmer fra Dansk Handicap Forbund, Muskelsvindfonden og CP Danmark.