CP Danmark siger tak!
14. juni 2022

CP Danmark siger tak!

Lørdag, den 11. juni 2022, fik CP Danmark endelig mulighed for at sige et stort og velfortjent TAK til vores lokale tillidsfolk - for indsatsen under coronanedlukningen.

Gejsten oppe på trods af COVID-19

På trods af svære og uforudsigelige vilkår lykkedes det vores kredse at holde aktiviteten og gejsten oppe, da Danmark gik i sort. Nye initiativer og digitale samværsformer så dagens lys. Foreningsdanmark viste endnu engang, sin utrolige vitalitet og evne til at antage former, som ingen på forhånd havde fantasi til at forestille sig.
"Tak for alt det I har givet", sagde hhv. vores formand- og næstformand ved to parallelle ”Tak-for-indsatsen-arrangementer” i øst- og vestkredsene.

To turer fra CP Danmark

For østkredsene gik turen til Skovtårnet ved Næstved og for vestkredsene til Jesperhus Blomsterpark på Mors. Det blev to skønne eftermiddage, med god mad og højt humør i godt selskab. Midlerne til arrangementet har vi fra regeringens coronapulje til støtte for oplevelsesindustrien.

Læs mere om vores aktiviteter nær dig