Ferieophold på Musholm i Korsør

Musholm er klar til at tilbyde CP Danmarks medlemmer rabat på ophold. Der kan bookes ophold i ferielejlighed med eget køkken, hvor der er mulighed for selv at lave mad, men vil du være fri for madlavningen så kan der tilkøbes måltider i restaurant Evald K eller som take away.

Som feriegæst på Musholm er du velkommen til at benytte den flotte multihal til forskellige aktiviteter, såfremt den ikke er udlejet til andre. Her kan du booke en instruktør, hvis du ønsker at lave specifikke aktiviteter.

Det er også muligt at benytte motionscentret, som er tilgængeligt for mennesker med funktionsnedsættelse, gå en tur i det lille bibliotek eller nyde en tur på de tilgængelige stier ned til stranden og rundt i landskabet.

Som medlem af CP Danmark kan du få op til 20 procent rabat på et ugeophold.

Sådan booker du med rabat:

Du kan læse meget mere om Musholm samt finde en formular til at booke et ferieophold med rabat her: