1. juni - Skive Festival

CP Danmark vil igen i 2024 være på plads med telt og særligt arrangement ved Skive Festival 2023.

Du, der er medlem af CP Danmark, har mulighed for at købe en speciel endagsbillet med rabat. CP Danmark Midtjylland og CP Danmark Vestjylland står for arrangementet i samarbejde med Skive Festival.

Tid: Lørdag den 1. juni fra kl. 14 til kl. 02.

Sted: Strandtagen i Skive

Pris:

• Voksne: 350 kr. pr. person.
  • Børn under 15 år og hjælpere: 175 kr. (prisen for hjælpere dækker maden).

Priserne gælder for CP Danmarks medlemmer og deres hjælpere og omfatter entré til festivalen på dagen, aftensmad, fri kaffe og te og en muffin. Rabatten gælder for alle medlemmer af CP Danmark – uanset hvor i landet, du bor.

Billetter: Du kan bestille billetter hos Bent Ole Nielsen fra CP Danmark Vestjylland på cpskive@mail.dk eller på tlf. 97 14 24 83 eller 21 29 48 44 (hverdage efter kl. 16).

Oplys venligst navn, antal billetter og hvilken kreds eller kommune, du tilhører. Du betaler på konto 7613 – 1011868 eller på MobilePay 21 29 48 44. Bestillingen er først gyldig, når betalingen er foretaget.

Mere info: På musikprogrammet for årets festival er navne som Rasmus Seebach, Suspekt, Carpark North og Sugababes (fordelt på alle festivalens dage).

Skive Festival har fokus på tilgængelighed for mennesker med handicap.