Billige færgebilletter til feriehuset på Samsø
09. august 2017

Billige færgebilletter til feriehuset på Samsø

Samsø går endnu en billigperiode i møde med færgeoverfarten. Og når de billige billetter ovenikøbet kombineres med flere ledige uger i Spastikerforeningens feriehus ved Sælvig, ja så får man langt hen ad vejen et vaskeægte godt medlemstilbud.

Feriehus på Samsø.I perioden fra 14. august til 15. november kan du på overgangen Hou/Sælvig købe en enkeltbillet med bil og 5 personer til blot 199 kroner og en enkeltbillet som gående til blot 51 kroner hver vej. Så vær opmærksom på det, hvis du skal besøge feriehuset i sensommeren.

På ruten Kalundborg/Ballen kan du helt frem til 2. januar 2018 købe en enkeltbillet med bil op til 9 personer til blot 254 kroner - som gående er prisen blot 71 kroner. I den periode er der masser af ledige uger i foreningens feriehus.

Du kan læse mere om taksterne på de forskellige billettyper her: Visit Samsø

I Spastikerforeningen kan vi meddele, at der efter en fin og velbesøgt sommer/sensommer igen er ledige uger fra og med uge 45 (11.-18. november) og helt frem til nytår – dog med undtagelse af ugen 2.-9. december.

Julen og nytåret er altid attraktiv, men af en eller anden grund er disse uger endnu ikke udlejet. Måske bliver det dig? Prisen er blot 1.500 kroner plus elforbrug.

Læs mere om Spastikerforeningens feriehus her: Feriehus

Det sker på Samsø

Skal du til Samsø, og mangler et overblik over, hvad du kan opleve på de forskellige tidspunkter, så er VisitSamsøs begivenheds-kalender et godt værktøj til at holde dig orienteret om, hvad der sker på øen. Kalenderen fungerer rigtig godt på smartphones. Du kan derfor have kalenderen i lommen under hele dit ophold på Samsø.

Du finder kalenderen her: kultunaut.dk