Netværk for voksne

Netværk for voksne med cerebral parese

Er du voksen, og har du cerebral parese? Så har du måske lyst til at udvide dit netværk, lære nogle nye mennesker at kende og lave nogle sjove ting i din fritid. Med Netværk for voksne med cerebral parese er det muligt.

Vores netværk kører både i Københavnsområdet og i Aarhusområdet og begge steder på frivillig basis. I Jylland er det John Busk-Sørensen, der styrer netværket, mens vi har allieret os med hele to samarbejdspartnere i Københavnsområdet. Her er det Bente Maimann og Peder Stausholm, der er netværksledere. Fælles for både øst og vest er, at det er Spastikerforeningens sekretariat, der står for al tilmelding og administration.

Idéen med netværket er at skabe et forum, hvor du kan lære nye mennesker at kende, samtidig med at du deltager i nogle sociale arrangementer. Det koster et beskedent deltagergebyr at være med, og alle kan være med uanset graden af handicap. Vi planlægger således arrangementer, hvor man kan deltage, uanset om man kan gå kort eller langt, sidder i kørestol eller er afhængig af en hjælper. Vi holder typisk 2-3 arrangementer per halvår.

Blandt allerede afholdte arrangementer er: Besøg på en vingård, Ghost-tour i København, middag i forsamlingshuset Karens Minde, besøg i den alternative landsby, Økosamfundet Dyssekilde, fælles madlavning og efterfølgende spisning.

Har du selv idéer til arrangementer, er du naturligvis velkommen til at byde ind. Eneste krav for at deltage i netværket er, at du er medlem af Spastikerforeningen. Har du spørgsmål? Ring eller skriv til os på telefon 38 88 45 75 eller på mail: kursus@spastik.dk