Mød Mette Reissmann

Pladser tilbage:
Tilmelding nødvendig
|Sidste tilmelding:|

Løber du tør for penge når du har rundet den 5. i måneden? Så er du ikke god nok til at lægge budget! Kom til fyraftensmøde med Luksusfældens Mette Reissmann og få nogle staldtips

Man kan sagtens have en god økonomi, selvom pengene er små. Det gælder bare om at skabe overblik, tage ansvar, lægge budget - og holde det -  og i øvrigt sætte tæring efter næring! Dette fyraftensmøde er for dig der er ung, og skal til at lære at styre dine egne penge. Vi har nemlig fået Luksusfældens ekspert Mette Reissmann til at komme og give sine bedste råd til en sund privatøkonomi. Bemærk at Mette giver de overordnede retningslinjer, men går ikke ind i enkeltsager. Der er særdeles gode muligheder for at stille spørgsmål undervejs. Oplægget varer en time, og derefter slutter vi af med lidt aftensmad.

Tid og sted: 7. marts kl. 17-19 hos Spastikerforeningen, Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup. Det koster kr. 50 at deltage, hjælpere gratis. Der er begrænset antal pladser, så det gælder først til mølle.

Målgruppen er unge mennesker mellem 18-30 år, der gerne vil have styr på deres økonomi.

Sted:

Spastikerforeningen