Teenageweekend

Deltager med hjælper - kr. 1.750,00
Pladser tilbage:
17

Er du ung og har du lyst til en weekend uden mor og far? Så tag med på Teenageweekend!

Der kommer et tidspunkt i ethvert ungt menneskes liv, hvor man får lyst til at tilbringe en weekend uden mor og far. Det tidspunkt er nu, og Spastikerforeningen er glade for endnu en gang at invitere til årets Teenageweekend. En weekend uden forældre, men med masser af sjove oplevelser, nye venner, muligheder for at rykke grænser og komme lidt væk hjemmefra. Mange deltager år efter år, men alle er velkomne, og pædagogerne Tor Bjerregaard og Susanne Heibøll tager imod alle og sikrer, at fællesskabet og sammenholdet er i centrum.

I år har vi endnu et kort i ærmet - vi har nemlig hyret den kendte stand-up komiker Sebastian Dorset til at komme og underholde lørdag eftermiddag!

Vi begynder fredag aften med tjekind, fælles aftensmad og introduktion til hinanden. Næste dag går det løs i Musholms lækre omgivelser, og dagen byder på sport, lege og måske en dukkert, hvis vejret er til det. Eftermiddagen står på standup, når Sebastian Dorset kommer og underholder, og bagefter er det tid til at prøve egne evner af. Lørdag aften holder vi fælles middag, hvor dagens indtryk bliver vendt.

Søndag runder vi af med en evaluering og frokost, inden vi siger tak for denne gang.

BEMÆRK der har sneget sig en fejl ind i vores katalog. Den rigtige dato er 16.-18. juni!

Undervisere: Pædagoger Tor Bjerregaard og Susanne Heibøll.

Målgruppe: Unge mennesker med cerebral parese i alderen 14-21 år.

Tilmelding og betaling: Senest 15. maj.

Sted:

Musholm