Feriehus

Dejligt feriehus på Samsø

Spastikerforeningen har et dejligt feriehus på Samsø, der udlejes året rundt til en meget attraktiv medlemspris. Huset udlejes ugevis fra lørdag til lørdag. Se de nye regler for 2019.

FeriehusSpastikerforeningens feriehus i Sælvig på Samsø er et dejligt, rummeligt og tilgængeligt bjælkehus i et mindre sommerhusområde tæt på vandet. Huset har en stor grund med udendørsfaciliteter og giver gode muligheder for en skøn ferie.

Indretning

Huset har åbent køkken til spisestue og dagligstue, tre soveværelser (værelse 1: køjesenge, værelse 2: to elevationssenge og loftlift, værelse 3: to enkeltsenge), hems og to badeværelser (badeværelse 1: almindeligt badeværelse med badestol, badeværelse 2: handicaptoilet, loftlift, spa, badestol).

Du kan se en plantegning samt billeder af huset her.

Om huset

Feriehus: 118 m2
Byggemateriale: Træ
Personer: 6 (+2 i hems)
Husdyr: En hund (særlige regler)
Byggeår: 2004

Lavsæson:

Alle øvrige uger

2.000 kr. pr. uge

Prisen er inklusiv obligatorisk slutrengøring. Udover prisen betales der for el efter gældende takst. Feriehuset udlejes fra lørdag til lørdag.

Ledige uger i 2018: 45-51

Vil du leje feriehuset, så kontakt sekretariatet på telefon 3888 4575 eller send en mail til spastik@spastik.dk

Nye regler i 2019

Fra årsskiftet udlejes det store feriehus i Sælvig fra søndag til søndag, så det bliver muligt at benytte bedre færgetider på de to ruter til Samsø. Det bliver også muligt løbende at leje og genleje huset 12 måneder frem. Dog med undtagelse af de syv uger i højsæsonen i juli/august. Denne fordeling vil fremover ligge fast den 10. januar.

Priser i 2019 pr. uge inklusiv obligatorisk slutrengøring:

Højsæson: Ugerne 27 til og med 33. Medlemspris: 6.000 kroner
Mellemsæson: Ugerne 18 til og med 26 og ugerne 34 til og med 37. Medlemspris: 3.000 kroner
Lavsæson: I alle øvrige uger er medlemsprisen 2.000 kroner

Hvis du vil lægge billet ind på en eller flere ferieuger i 2019 - undtagen i højsæsonen - så har du frem til den 1. november 2018 mulighed for at sende en mail til sekretariatet med ferieugeønsker og eventuelle alternative uger. Skriv til spastik@spastik.dk – og noter ’Samsø’ i emnefeltet.

Højsæsonen fordeles 10. januar

Frem til den 10. januar har du mulighed for at booke ferieuger i højsæsonen 2019. Mere info om dette følger her på siden samt i medlemsmagasinet. I forbindelse med fordelingen bliver ugerne tildelt efter ønske, og hvis flere har ønsket samme uge foretages lodtrækning. De ledige uger kan derefter frit bookes.

Færge

Find færgeoverfarter og priser til/fra Sjælland og Jylland.

Hvad kan Samsø tilbyde

Visit Samsø