Feriehus

Dejligt feriehus på Samsø

Spastikerforeningen har et dejligt feriehus på Samsø, der udlejes året rundt til en meget attraktiv medlemspris. Huset udlejes ugevis fra lørdag til lørdag.

FeriehusSpastikerforeningens feriehus i Sælvig på Samsø er et dejligt, rummeligt og tilgængeligt bjælkehus i et mindre sommerhusområde tæt på vandet. Huset har en stor grund med udendørsfaciliteter og giver gode muligheder for en skøn ferie.

Indretning

Huset har åbent køkken til spisestue og dagligstue, tre soveværelser (værelse 1: køjesenge, værelse 2: to elevationssenge og loftlift, værelse 3: to enkeltsenge), hems og to badeværelser (badeværelse 1: almindeligt badeværelse med badestol, badeværelse 2: handicaptoilet, loftlift, spa, badestol).

Du kan se en plantegning samt billeder af huset her.

Om huset

Feriehus: 118 m2
Byggemateriale: Træ
Personer: 6 (+2 i hems)
Husdyr: En hund (særlige regler)
Byggeår: 2004

Lavsæson:

Alle øvrige uger

2.000 kr. pr. uge

Prisen er inklusiv obligatorisk slutrengøring. Udover prisen betales der for el efter gældende takst. Feriehuset udlejes fra lørdag til lørdag.

Du kan lægge billet ind på en eller flere ferieuger i 2018. Frem til den 10. december 2017 har du mulighed for at sende en mail til sekretariatet med ferieugeønsker og eventuelle alternative uger. Skriv til spastik@spastik.dk – og noter Samsø i emnefeltet. Herefter bliver ugerne fordelt efter ønske - eller ved lodtrækning, hvis flere har ønsket samme uge. De ledige uger kan derefter frit bookes i den rækkefølge reservationerne indløber.

Ledige uger i 2017: 50 og 51

Færge

Færgeoverfarten til Samsø er i gang med en billigperiode. Det gælder både færgen Hou/Sælvig og overgangen Kalundborg/Ballen. På sidstnævnte rute kan du frem til 2. januar 2018 købe en enkeltbillet med bil op til 9 personer til blot 254 kroner. Læs mere om taksterne på visitsamsoe.dk/billigebilletter

Hvad kan Samsø tilbyde