Feriehus

Dejligt feriehus på Samsø

Spastikerforeningen har et dejligt feriehus på Samsø, der udlejes året rundt til en meget attraktiv medlemspris. Huset udlejes ugevis fra lørdag til lørdag. Se de nye regler for 2019.

FeriehusSpastikerforeningens feriehus i Sælvig på Samsø er et dejligt, rummeligt og tilgængeligt bjælkehus i et mindre sommerhusområde tæt på vandet. Huset har en stor grund med udendørsfaciliteter og giver gode muligheder for en skøn ferie.

Indretning

Huset har åbent køkken til spisestue og dagligstue, tre soveværelser (værelse 1: køjesenge, værelse 2: to elevationssenge og loftlift, værelse 3: to enkeltsenge), hems og to badeværelser (badeværelse 1: almindeligt badeværelse med badestol, badeværelse 2: handicaptoilet, loftlift, spa, badestol).

Du kan se en plantegning samt billeder af huset her.

Om huset

Feriehus: 118 m2
Byggemateriale: Træ
Personer: 6 (+2 i hems)
Husdyr: En hund (særlige regler)
Byggeår: 2004

Vandet: 250 meter
Sælvig Havn: 800 meter
Tranebjerg: 4 kilometer

Ledige uger i 2018: 48-51 (lørdag-lørdag)

2.000 kr. pr. uge inklusiv obligatorisk slutrengøring. Udover prisen betales der for el efter gældende takst. Vil du leje feriehuset, så kontakt sekretariatet på telefon 3888 4575 eller send en mail til spastik@spastik.dk

Priser og udlejning 2019

Højsæson:

Uge 27-33

6.000 kr. pr. uge

Mellemsæson:

Uge 18-26 og uge 34-37

3.000 kr. pr. uge

Lavsæson:

Alle øvrige uger

2.000 kr. pr. uge

Prisen er inklusiv obligatorisk slutrengøring. Udover prisen betales der for el efter gældende takst. Feriehuset udlejes fra søndag til søndag.

Fra 2019 udlejes det store feriehus i Sælvig fra søndag til søndag, så det bliver muligt at benytte bedre færgetider på de to ruter til Samsø. Det bliver også muligt løbende at leje og genleje huset 12 måneder frem. Dog med undtagelse af de syv uger i højsæsonen i juli/august.

Frem til den 10. januar 2019 har du mulighed for at booke ferieuger i højsæsonen 2019. Mere info om dette følger her på siden samt i medlemsmagasinet. I forbindelse med fordelingen bliver ugerne tildelt efter ønske, og hvis flere har ønsket samme uge foretages lodtrækning. De ledige uger kan derefter frit bookes.

Hvis du vil booke en eller flere ferieuger i 2019 - undtagen i højsæsonen - så send en mail til spastik@spastik.dk med ferieugeønsker og eventuelle alternative uger - skriv ’Samsø’ i emnefeltet.

Ledige uger i 2019:

1-6, 9-15, 17-18, 21, 23, 27-33 (højsæson fordeles efter 10. januar), 36-41, 43-52

Færge

Find færgeoverfarter og priser til/fra Sjælland og Jylland.

Hvad kan Samsø tilbyde

Visit Samsø