Telefonrådgivning

Ring til rådgiverne

Spastikerforeningen har et rådgivningsteam, der tilbyder telefonrådgivning fem dage om ugen. Læs om rådgiverne her:

Rådgivningen er ferielukket til og med uge 30.

Mia Ibæk Touborg.

Mia Ibæk Touborg, socialrådgiver

Mia er uddannet socialrådgiver i 2005 og har været i Spastikerforeningen siden 2016. Mia har tidligere arbejdet i forskellige kommuner, altid indenfor handicapområdet. Udover rådgivning af medlemmer holder Mia oplæg, kurser og webinarer.

Rådgivningstider: Mandag kl. 15-18, onsdag kl. 10-12 og fredag kl. 9-12 på telefon 38 14 88 98

Anne-Marie Larsen

Anne-Marie Larsen, socialrådgiver

Anne-Marie Larsen er uddannet socialrådgiver i 1980 og har været i Spastikerforeningen siden 2011. Anne-Marie har erfaring fra forskellige kommuner, tidligere amtskommuner, private organisationer og som lærer ved en uddannelsesinstitution. Anne-Marie har beskæftiget sig med hele spektret indenfor den sociale lovgivning og tilstødende lovgivninger både som praktiker og som underviser.

Rådgivningstider: Tirsdag kl. 10-12 på telefon 38 88 45 97

Klaus Christensen

Klaus Christensen, psykolog

Klaus har en bred erfaring med at rådgive fagfolk, pårørende og mennesker med vidt forskellige handicap i forhold til uddannelse og arbejde. Klaus har siden 2004 rådgivet og vejledt Spastikerforeningens medlemmer, været oplægsholder samt projektleder på arbejdsmarkedsrelaterede projekter.

Rådgivningstider: Tirsdag kl. 15-18 og torsdag kl. 9-12 på telefon 38 88 45 95