Giv mennesker med cerebral parese din stemme

Den 21. november er der kommunalvalg. Og det er ikke ligegyldigt, hvem du stemmer på. Det får direkte betydning for dig, der har cerebral parese, eller som er pårørende, hvem der sidder i dit lokale byråd.

Hvor højt prioriterer din kandidat for eksempel at gøre noget ved det faktum, at kun 25 procent af alle voksne med cerebral parese er i beskæftigelse? Hvad vil han eller hun gøre for at få flere i job? Hvordan vil kandidatens parti sikre, at den kommende generation – børnene - får den hjælp, de har brug for? Støtter kandidaten en fortsat udvikling af den vederlags fysioterapi for - og neuropsykologisk udredning af - mennesker med cerebral parese?

Der er rigeligt at tage fat på - og det gør Spastikerforeningen for dig.

Spastikerforeningen er dit talerør
Spastikerforeningen arbejder politisk for at forbedre vilkårene for alle mennesker med cerebral parese og deres pårørende. Det gør vi lokalt, og det gør vi på Christiansborg. Foreningen arbejder interessepolitisk - aldrig partipolitisk. Målet er klart og enkelt: Mennesker med cerebral parese skal have de samme muligheder som alle andre for at leve et aktivt, indholdsrigt og selvstændigt liv.  Du kan læse mere om Spastikerforeningens lokalpolitiske arbejde her

Giv din stemme til mennesker med cerebral parese
Er du endnu ikke medlem af Spastikerforeningen, så giv mennesker med cerebral parese din direkte stemme ved at blive medlem af Spastikerforeningen. Jo flere medlemmer, jo stærkere står foreningen i arbejdet for at sikre mennesker med cerebral parese et værdigt, indholdsrigt og selvstændigt liv - på lige fod med alle andre. Også her til kommunalvalget.

Meld dig ind nu nedenfor. Et enkeltmedlemsskab koster kun 250 kroner om året. Du kan også melde hele familien ind i et husstandsmedlemsskab.

Dine oplysninger

(*)
Tilmeld til nyhedsbrev

Betalingsservice