Tag på Skive Festival

2. juni - Tag på Skive Festival

Flere kredse inviterer traditionen tro til Skive Festival 2018. I år finder arrangementet sted lørdag den 2. juni fra kl. 11.00 til kl. 24.00. Vores telt åbner kl. 11.00, hvor der kan spises medbragt mad eller bestilles en let frokost på forhånd gennem Bent Ole Nielsen. I teltet serveres gratis kaffe, og der er mulighed for at købe sodavand og fadøl fra Hancock til gode priser.

Når vi igen nærmer os spisetid, omkring kl. 18.00, vil Spastikerforeningen være vært ved aftensmad. Det er med i billetprisen, så det eneste, du selv skal sørge for, er drikkevarer.

Teltet er åbent hele dagen, så har du brug for en pause fra musikken, er der mulighed for det her. Du kan også opbevare dine ting, måske skiftetøj. Der er en lift, du kan bruge - og der står kørestole til fri afbenyttelse. En hjælper fra Lions Club kan give et skub over på pladsen, hvis du har brug for det.

Vil du med? Så skriv til Bent Ole Nielsen, Vestjvlland, på cpskive@mail.dk eller ring på telefon 97 14 24 83 eller 21 29 48 44 (hverdage efter kl. 18.00).