Spændende oplæg og generalforsamling

5. februar - Spændende oplæg og generalforsamling

Til vores generalforsamling får vi besøg af neuropsykolog Aase Tromborg, som holder oplæg om kognitive vanskeligheder og cerebral parese. Hun vil beskrive nogle af de kognitive vanskeligheder, som mennesker med cerebral parese kan have, og give eksempler på, hvordan de kommer til udtryk, og hvordan man kan kompensere for udfordringerne. Efter oplægget vil der være mulighed for spørgsmål og diskussion med Aase Tromborg. Kl.18.30 serverer vi dagens varme ret og aftenen slutter med generalforsamlingen med dagsorden ifølge vedtægterne.

Tid: Den 5. eller 26. februar 2019 kl. 17.00 til 21.00. Endelig dato oplyses pr. brev/mail.

Sted: Herning Vandrehjem, Holingknuden 2, 7400 Herning.

Tilmelding: Til Bent Ole på mail: bon@privat.dk med oplysning om antal deltagere senest 7 dage før generalforsamlingen eller på tlf. 97 14 24 83 / 21 29 48 44 efter kl. 16.

Info: Efter generalforsamlingen orienteres om, hvad der foregår i Kreds Vestjylland, og hvad bestyrelsen gerne vil tage initiativer til. Ligesom bestyrelsen gerne modtager forslag til nye aktiviteter.

Kreds Vestjylland (15)