Slap a' weekend for 16. gang

4.-6. maj - Slap a' weekend for 16. gang

For 16. gang er det tid til tilmelding til årets hyggeligste weekend på Feriecenter Slettestrand. Vi glæder os ekstraordinært meget i år, da centrets spritnye handicapvenlige svømmehal med varmtvandsbassin og udsigt ned mod havet bliver indviet, kort før vi ankommer.

Vi har booket vores populære DJ Tmouse, alias Tobias Dalentoft, som igen kommer med sit store lyd- og lysanlæg lørdag aften. Programmet byder desuden på hygge og socialt samvær med familien og de andre deltagere, og de eneste faste programpunkter er spisetiderne med fantastisk forplejning.

Af aktiviteter kan nævnes: varmtvandsbassin, ture til Vesterhavet og strandkanten i kørestol eller gående, Svinkløv Plantage, leg på den handicapvenlige legeplads, fitness indendørs eller udendørs, mountainbike eller bare råhygge. Lørdag er der ture i hestevogn til Svinkløv Plantage med kaffestop undervejs.

Tid: Fredag den 4. maj til søndag den 6. maj 2018. Fri ankomst fredag, dog kan lejlighederne først forventes
klar kl. 15.00. Frit afrejsetidspunkt søndag.

Sted: Feriecenter Slettestrand, Slette Strandvej 142-144, Fjerritslev.

Pris: Voksen 600 kr., barn (0-12 år) 500 kr., hjælper 550 kr., hund 150 kr.

Tilmelding: Efter først til mølle pr. mail til kimwp@mail.dk

Info: Husk at medbringe sengelinned og håndklæder. Linnedpakke kan lejes for 85 kr./stk. Ved tilmelding bedes oplyst alder på børn og eventuelt behov for plejeseng, lift, badestol mm.

Kreds Østjylland