Familieweekend på Slettestrand

8.-10. juni - Familieweekend på Slettestrand

Vi gentager tidligere års succes med et ophold, hvor hygge og socialt samvær med familien og andre deltagere har første prioritet. Det eneste planlagte er spisetiderne, og her har vi aftalt med feriecenteret, at der igen bliver serveret nogle lækre måltider.

Feriecenteret er meget handicapegnet og ligger i naturvenlige omgivelser tæt ved Vesterhavet. Der er mulighed for mange aktiviteter for såvel børn som voksne. Der er en fantastisk legeplads, ligesom der er trampolin, bordtennis og mulighed for rideture på rolige, mindre heste og gåture til stranden, hvor der er udlagt ramper, så kørestolsbrugere også kan komme helt ned til vandet. Om lørdagen arrangeres gratis hestevognstur for alle til Svinkløv Plantage.

Tid: Fredag den 8. juni kl. 17.00 til søndag den 10. juni kl. 11.00.

Sted: Feriecenter Slettestrand, Slettestrandvej 140, 9690 Fjerritslev

Pris: 500 kr. for børn til og med 12 år og 700 kr. for øvrige. Prisen dækker ophold og måltider fredag aften, hele lørdagen og morgenmad søndag. Drikkevarer er for egen regning.

Tilmelding: Senest den 1. april til Asger på tlf. 40 89 56 62, mail til il.as.laustsen@outlook.com eller til Inger på tlf. 26 18 38 32, mail til isj@private.dk

Info: Skriftlig indbydelse udsendes til alle medlemmer. Endeligt program udsendes senere til de tilmeldte deltagere.

Kreds Nordøstjylland