Familietur til Lalandia

29. oktober - Familietur til Lalandia

I weekenden den 29. oktober til 1. november inviterer kredsen til en hyggelig familietur til Lalandia.

Programmet byder på bowling fredag aften og masser af svømning lørdag, inden vi kaster os over pizza og softice om aftenen. Søndag er der igen svømmetur, inden vi drager hjemad.

Tilmelding sker til Connie Petersson på telefon 44 92 29 26 eller mail: phariss@mail.dk med følgende oplysninger: Medlemsnummer, navn, adresse, postnr. og by samt mailadresse, antal voksne, antal børn og deres alder, kørestolsbruger med brug for rampe til huset og om du/I deltager til bowling fredag aften.

De 50 pladser tildeles efter først til mølle-princippet, så det er en god idé allerede at booke plads nu. Absolut sidste tilmeldingsfrist er den 14. august. Alle tilmeldte får efterfølgende yderligere materiale om turen.

Prisen er 400 kr. for børn og 600 kr. for voksne – max. 5 tilmeldinger pr. medlem. Praktiske informationer: Ved jeres ankomst til Lalandia kan nøglerne til husene hentes i receptionen fra kl. 15-20. Alle sørger selv for transport til og fra Lalandia. Vi sørger for leje af huse, bowling fredag samt bespisning lørdag aften. Drikkevarer er for egen regning.

Kreds Københavns Omegn (3)