Tank OK - penge til CP Danmark

Få et benzinkort fra OK gratis og støt CP Danmark, hver gang du tanker benzin eller diesel.

OK-logoCP Danmark har indgået en aftale med OK, der betyder, at alle har mulighed for at sikre CP Danmark et beløb på 5 øre, hver gang de tanker en liter benzin eller diesel. Jo mere du tanker, jo mere får CP Danmark.

Har du også en el-aftale med OK, så ryger der yderligere 5 øre afsted, når du tanker en liter benzin eller diesel, og det samme gælder, hvis du har mobiltelefoni hos OK, hvor hvert abonnement også sender 5 øre til CP Danmark, når du tanker.

Vil du tanke penge til CP Danmark, kræver det blot, at du bestiller et OK benzinkort. Det kan du gøre meget nemt på hjemmesiden www.ok.dk – hvor du skal udfylde de forskellige felter og huske at tilknytte CP Danmark til aftalen.

Du bestemmer selv din pinkode. Inden du udfylder skemaet på ok.dk, er det en god ide at have dit kontonummer parat, hvortil PBS-aftalen skal kobles. Du får en elektronisk kvittering, og få dage efter har du dit nye OK benzinkort.

Benzinkortet er gratis

Det er gratis at få et OK benzinkort, og der er intet oprettelsesgebyr, kontoen er rentefri og benzinregningen betales en gang om måneden.

Tilbuddet om et gratis benzinkort gælder alle CP Danmarks medlemmer, deres familier, venner og bekendte – ja, kort sagt alle, der har lyst til at støtte CP Danmark på denne måde.

Hvis du allerede har et OK benzinkort, så kan du nemt få tilknyttet sponsoraftalen med CP Danmark til dit kort. Ring til OK på telefon 78 73 10 67 og oplys CP Danmarks sponsornummer 561634 - så ordner de det for dig. Læs evt. mere på ok.dk

Vær opmærksom på, at i en overgangsperiode, efter foreningen har skiftet navn, er vi registreret som 'CP Danmark/Spastikerforeningen' hos OK.

Kan også bruges som supplement

Selv om man måske længe har haft aftaler og kort med andre benzinselskaber, kan man sagtens få et OK benzinkort som supplement og tanke op, når man kommer forbi en OK-tank. Og dem er der mange af. I alt ca. 670 fordelt over hele landet (dog undtagen Bornholm).

For hver liter OK Benzin du tanker, støtter du CP Danmark med 5 øre, og når du har tanket 500 liter indenfor det første år, efter kortet er udstedt, får CP Danmark en ekstra bonus på 200 kroner.

Du kan finde alle OK benzintankstationer i Danmark her: Find tankstation

Bestil dit OK benzinkort her.